Regulamin sklepu

1. Jak kupować?


Możesz złożyć zamówienie:
– przez stronę sklepu www.gonzotoys-sklep.pl
– telefonicznie tel. 514 015 702 *
– e-mailowo kontakt@gonzotoys-sklep.pl
* opłata wg stawek operatora osoby dzwoniącej

2. Opis procedury zamówienia

1. W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem sklepu internetowego należy wejść na stronę internetową www.gonzotoys-sklep.pl , dokonać wyboru towarów oraz jeśli to możliwe, jego kolorystyki/modelu, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie.

2. Wybór zamawianych Towarów przez Klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka.

3. W trakcie składania Zamówienia – do momentu naciśnięcia przycisku „kupuję i płacę” – Klient ma możliwość modyfikacji wprowadzonych danych oraz w zakresie wyboru Towaru. W tym celu należy kierować się wyświetlanymi Klientowi komunikatami oraz informacjami dostępnymi na stronie.

4. Po podaniu przez Klienta korzystającego ze sklepu internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia.

5. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące:

– przedmiotu zamówienia,

– jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych produktów lub usług, w tym kosztów dostawy

– wybranej metody płatności,

– wybranego sposobu dostawy,

– czasu dostawy 5. W celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku „kupuję i płacę”. 6. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia z GONZO TOYS Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu.

3. Wysyłka i koszty

Całkowity czas realizacji zamówienia wynosi maksymalnie 2 dni robocze.

Zamówiony towar wysyłamy w ciągu 24h od dnia złożenia zamówienia przy płatności za pobraniem oraz od dnia zaksięgowania wpłaty na koncie bankowym (przy płatności przelewem tradycyjnym, P24NOW, przelewem online, BLIKiem, kartą płatniczą, Apple Pay, Google Pay, PayPo oraz Payu.). Do tego czasu należy dodać czas przewoźnika – 24h. Do każdego zamówienia doliczany jest koszt wysyłki, jego wysokość zależy od formy zapłaty oraz rodzaju przesyłki wybranej przez klienta w czasie składania zamówienia.

Podane poniżej koszty dotyczą jednej paczki. Dostępne są następujące rodzaje wysyłek:

DPD – przesyłka kurierska 15,5 zł
DPD- przesyłka kurierska za pobraniem 20,00 zł

DHL – przesyłka kurierska 15,50 zł
DHL – przesyłka kurierska za pobraniem 20,50 zł

Inpost – przesyłka kurierska 13,50 zł
Inpost – przesyłka kurierska za pobraniem 17,00 zł

Paczkomaty Inpost gabaryt A – przesyłka 11,00 zł
Paczkomaty Inpost gabaryt A – przesyłka za pobraniem 14,00 zł

Paczkomaty Inpost gabaryt B – przesyłka 12,00 zł
Paczkomaty Inpost gabaryt B – przesyłka za pobraniem 15,00 zł

Paczkomaty Inpost gabaryt C – przesyłka 13,50 zł
Paczkomaty Inpost gabaryt C – przesyłka za pobraniem 16,50 zł

4. Proponujemy następujące formy płatności

– Przedpłata na konto bankowe – należność regulują Państwo przelewem na nasze konto (w tytule należy -umieścić numer zamówienia). – Płatność przez PayU – należność regulują Państwo przelewem na konto, szybko, bezpieczne oraz w bardzo prosty sposób.

– Szybka płatność BLIK.

– Płatność kartą płatniczą.

– P24NOW

– Apple Pay

– Google Pay

– PayPo

– Za pobraniem – należność za towar uiszczają Państwo przy odbiorze przesyłki.

5. Obowiązujący termin zapłaty za zamówienie

W momencie braku zapłaty za zamówiony towar w terminie 5 dni od dnia złożenia zamówienia, Klient zostanie poinformowany drogą e-mailową o anulowaniu zamówienia.

6. Dostawa realizowana jest za pośrednictwem

Firmy kurierskiej DPD, DHL oraz Inpost – czas dostawy 24 godziny robocze, w okresie przedświątecznym czas dostawy może wydłużyć się do 48 godzin roboczych.

Dostawa towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskie


PROWADZIMY WYŁĄCZNIE SPRZEDAŻ INTERNETOWĄ. Po wcześniejszym uzgodnieniu istnieje możliwość osobistego odbioru przesyłki.

6. Dostawa realizowana jest za pośrednictwem

Firmy kurierskiej DPD, DHL oraz Inpost – czas dostawy 24 godziny robocze, w okresie przedświątecznym czas dostawy może wydłużyć się do 48 godzin roboczych.

Dostawa towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskie

7. Faktura VAT

Jeżeli interesuje Państwa faktura to proszę o wypełnienie odpowiedniego pola podczas składania zamówienia.

8. Dane do przelewu

Anna Wittig Orzeszkowej 3a/20

62-400 Słupca 08 1140 2004 0000 3602 7863 0291 mBank W tytule przelewu proszę zawsze podać nr zamówienia.

9. Informacje o firmie

Anna Wittig – coach, trener Orzeszkowej 3a/20 62-400 Słupca
NIP: 667-162-91-94
REGON: 300575487

Działalność gospodarcza zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG), prowadzonej przez Ministra właściwego do spraw gospodarki.

10. Prawo odstąpienia od umowy

Konsument może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.

Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.

Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty, faxem bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Sprzedawcy kontakt@gonzotoys-sklep.pl  lub przez złożenie oświadczenia na stronie internetowej Sprzedawcy.

Zwracane produkty powinny zostać wysłane w stanie nienaruszonym na koszt Kupującego pod poniższy adres:

Cukiernia Preus Anna Wittig, Plac Szkolny 15, 62-400 Słupca

11. Reklamacja i gwarancja

Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.

W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.

Reklamację należy zgłosić drogą elektroniczną na adres kontakt@gonzotoys-sklep.pl.

Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.

Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres:

Cukiernia Presu, Anna Wittig, Plac Szkolny 15, 62-400 Słupca

W przypadku produktu Aqua Dragons reklamacją nie jest objęte nie wyklucie się smoków. W przypadku zaistnienia takiej sytuacji, należy zgłosić reklamację. Po zweryfikowaniu w jaki sposób została przeprowadzona hodowla, Kupujący otrzymuje saszetkę ze smokami w celu powtórnego założenia hodowli.

O nas

Chcemy mieć swój udział w rozwijaniu kompetencji przyszłych pokoleń. Nasze zabawki to coś wyjątkowego, niezwykłego, coś więcej …

OBSŁUGA KLIENTA

Pon - Pn: 9:00 - 17:00
Sobota: 10:00 - 14:00

Dane kontaktowe
Newsletter

Dołącz do naszej listy meilingowej, aby otrzymywać informacje o artykułach na blogu, nowościach czy zniżkach

Desigo All rights reserved. Regulamin and Polityka prywatności